Derya1231 14 gun oldu tat koku kaybı vardı bende ama suanda yavastan ekşi tatlıyı ayırt edebılıyorum koku olarakta kolanya parfum kokusunu tek alıyorum sizce hastaneye gidiyim mi ikinci test icin tekrardan pozitif cıkar diye korkuyorum
sntn Derya1231 tekrar test yaptırmanıza gerek yok diyorlar yapmıyorlarmış zaten galiba birimde 11. Günümüz ne yapacağımızı bilmiyoruz bizde en başından beri hiç bir belirti yok ama test pozitif çıktı
Derya1231 sntn atlatıp atlatmadıgımızı nerden bilcekler kontrolerim var ama gidemiyorum mapcagım konusunda kararsız kaldım