Sedakerem Merhaba ben ayrıntlı ultrasona girdim doktor sağlıklı iyi dedi Pazartesi günü sonucu göstermeye gel dedi ben sonucu nereye göstericem bide o sonuçta farklı bi şey çıkarmı doktor sağlıklı dedi ama🥺
Snglklc Sedakerem kontrole gittiğin dr la ultrosona girdigin dr farkılıdır sen sonucu normal gittiğin dr una göstereceksin zaten bi sorun olmuş olsa orda söylüyorlar
fatosd84 Sedakerem doktorunuz perinatoluga yollamış sonucunuda kendi doktorunuza gönderiyor onda da olsun rapor diye iyi dediyse iyidir merak etmeyin 🤲🙏🏻
asiltosumm35 Sedakerem ne sonucu canim. Yani detayli ultrason harici birsey mi yaptirdin. Cunku bende yeni yaptirdim hemen ordan ciktim kendi doktoruma girdim sonuclwr ekranima dustu acikladi anlatti hatta bide o bakti ustten.
Sedakerem Aryaliya İlki Heneliğim olduğu için bilmiyorum ultrasonda bakarken sıkıntı var mı dedim oda yok sağlıklı güzel gelişiyor dedi sadece beş gün geri dedi. Çıkarken de pazartesi öğleden sonra sonucunu göster dedi
Snglklc Sedakerem canım sen detaylıya girdin ya hani orda zaten bi sorun görse dr söylüyor direk misal 5 gün gerileme olmuş ya onu dediği gibi direk söylüyor sana zaten cd ve yazılı bir açıklamalı kağıt vermiştir bebeğin durumu hakkında yazıyor onu da her zaman gittiğin dr una göstereceksin
Sedakerem Snglklc Emeldikici Şöyle ben başka özelde yaptırdım detaylıyı kendi gittiğüm hastanede değil çıkarken Pazartesi gel spnuçları göster dedi fatosd84 asiltosumm35
Emeldikici Ayrıntılı ultrasonda bebeğinin cinsiyetini farklı öğrenen var mı ? Bir arkadaşıma kız dediler ayrıntılıda erkek çıktı bunun gibii ??