Kızlarrrr Sonunda ben de dogurdummmm…😁geç kaldım biraz ama Doğum hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum çünkü bende burdan çok Doğum hikayesi okudum bana da çok fikir oldu 😊38 + 6Gece yarım saat 20 dakikaya düşen sancıların başladı sabah kalktığımda dakika tuttum 5 dakikaya 1 gelen. Sancılarım vardı Sıcak suya girdim gezdim dolaştım evin içinde ve artık saat 11:00’de dayanamayacak şekilde olunca sancılarım eşimle hastanenin yolunu tuttuk gittiğimde bir santim açılmam ve düzenli sancıların vardı yatışım yapıldı suni sancı Başlanıldı korkutmak gibi olmasın ama Suni sancı gerçekten zorluyor Açılmamın olduğunu duyunca Meryem ana otunu suya koy durdum 1 saat sonra açılmam dört santim olmuştu 2 saat sonra. Sekiz santim oldu ve suyunu patlattılar bebeğim Mekonyum yutmuş denilerek sekiz santim de doğuma aldılar ıkınma hissi gelmeden Yarım saat boyunca ıkındım Ve bebegimi kucağıma aldım doğduğunda boynunda bir tur kordon vardı Hemen bebek doktoruyla görüşüldü tehlikesi yokmuş kızımın ama yine bir gece boyunca küvezde kaldı birgün sonra tahlillerimiz temizdi ve çıkışımız yapıldı iki kişi çıktığımız eve 3 kişi döndük👨👩👧 şu anda Yanımda uyuyor meleğim🌸 normal doğumdan korkan ben normal doğumla kızımı kucağıma aldım 3 içerde 3 dışarda altı tane Dikişim var siz siz olun Doğumdan korkmayın çünkü o an rabbim herşeyin bi kolaylığını veriyor bebeğinizi görünce herşeyi unutuyorsunuz..🥰 sancı esnasında bebek isteyen,hamile olup Doğum yapmayı bekleyen,Doğum yapan kardeşlerime de evlatlarını sağlıklı bir şekilde büyütmeleri için dua ettim.biz 9 günlük olduk artık Happy kids geçiyoruz sorularınız varsa yanıtlayabilirim…💖💖💖