Bus
Burda görüştüğüm birkaç üroloji uzmanı bizce 6 yaşını bekle bebeğide kendinide strese sokma dediler zaten 2-6 yaş arası cinsel kimlik gelişimi olduğu için önermiyorlar ya iki yaş öncesi yada 6 yaş sonrası deniyor ama desiğim gibi ben en azından derdini anlatabilecek pozisyonda olsun istiyorum hayata Yen’i Yen’i alışmaya çalışırken birde bu stresle uğraşmak istemiyorum