Gozgozhappy Kızlar 24 haftalık hamileyim bugün sürekli karnımda iğne batması gibi batmalar oluyor aranızda böyle olan var mı acaba
MERYEMERVAM Gozgozhappy benim ilk gebeliğimde 33 haftamda boyel sancilar baslamisti hem karnimda hem rahmimde sanki altan igne sokuyorlarmis gibi aniden oluyordu dokturum erken dogum deyip beni yatirdi hasta eye neyseki kizim 39 haftaya kadar bekledi
Mavi123 Gozgozhappy şuan 26 haftalığım 25 iken yani geçen hafta yaşadım bende karnımın sağ tarafında 4-5 gün sürdü iğne batması şeklinde ani batmalar oldu ama şuan yok üstüne de düşmedim geçince
Gozgozhappy MERYEMERVAM teşekkür ederim çok rahatlattınız 😂 çok hafif bir batma çok sıkta değiş karnımın üst kısımlarında oluyor anlamadım neyse doktoruma yazdım cevap bekliyorum bakalım saolun
Merve9425 Gozgozhappy normal canım bende 40+1 oldum alttan batma gibi hissiyat oluyor bendede ama senin haftalarındada normal oluyor ara sıra çok rahatsız edicek duruma gelirse git ama doktora
Gozgozhappy Merve9425 çok teşekkür ederim yorumunuz için evet normalmiş şimdi yok ama ara ara olurmuş 🌸