RuzgarsMommy Valla çocuğunuzun hastane çıkışı olmasin ama rahat emzirebilin bence o daha önemli Ve gece gündüz emzirmekten sagmaktan dolayı da ister istemez meme ucu acıyor bi süre sonra kapagin iyilestirici özelligiyle hissetmiyorsunuz bisey cok şükür