kızlar ben 29+4 gebeyim ikinci gebeligim ankarada oturuyorum şuan korona dan dolayi bu aya kadar evimin yakinindaki ozel bir hastaneye gidiyordum ama o hastanede dogum yokmus baska bir hastanede oluyormus bende devlete gecemek mecburiyetindeyim bil kent şehir hastanesine gitcem ama dogum falan nasil bir bilgisi olan varmii🙏🌸