Minikkzm Bende 34 cü haftamdayim canim bende sezeryan istiyordum dikiş ve kesiklerden korkuyordum. Ama doktorum harika doktor ona inanıyorum güveniyorum allahın izni ile normal doğum yapacağım 1 hafta sonra normal doğum için kegel egzersizi, squat, merdiven inme çıkma, çörekotu yağı icme, hurma yeme, adacayi icme zeytinyağı ile perine masajı yapmaya başlıycam fikir olsun size de insallah kesik atılmadan doğururuz🙏🏻