Byzaoz Kizlar ya gercekten ciger yiyince biyerine dokununca iz mi olur bebekte. Yoksa batil inancmi valla kafama taktilar bu konuyu.
Busraata33 Byzaoz yeyince degil dograyinca diye biliyorum,annem abime hamileyken ciger dograyip yuzune sürmüş elini abimin yüzünde dogum lekesi var ondan diyor ama bilmiyoruz bize dokundurtmuyor batıl inançmi degl mi bilemem
Deletedmom328 Byzaoz çok severim oğlumda sürekli yedim maşallah hiçbiyerinde leke felan yok batıl inanç tamamen
Canan1104 Byzaoz eğer elini bir yerine sürersen evet leke oluyor. Annem batıl inanç diyip inanmamış ciğerli elini bana hamileyken bacağına sürüp denemiş bacağımda doğum lekem var 😊 teyzemde aynı şekilde kuzenimde denedi onda da var 😊
Armessemra Benwce batil inanç ama insan dusunuo mesela arkadasim hamileyken hic karaerik yemezdi cocuguj vucudunda leke olurmus bizde de renk veren meyve sebze ye elini dokundursan yada yesen elini yika leke olur derler mesela visne patlican ….
htckynk Ya ben asla inanmıyorum böyle şeylere doğumuma az kaldı Allah izin verirse sonucu söylerim 😄 eğer böyle bir şey varsa benim çocukta lekesiz yer kalmaz o zaman😂
Byzaoz Busraata33 evet mesela güle dokununcada oyle derler ama catalla yedim sadece bir adet ve dokunmadim elini yikmadiysan olur dediler.
Tkmkleyla Vala ben hamile oldgmu bilmyrdum o sürecte iki sis ciğer yedim 😁bi yerimi elledm mi blmyrm ama elimi yıkadıga göre bise olmaz heralde😁
Eemmyy Byzaoz Bende çok takılmıştım buna, doktora bile sordum yok öle bişey, öyle şey mi olur dedi güldü 😀
suhedaaa Byzaoz ben hiç denemedim de ama teyzem 3 çocugunda yiyip kendini kaşıyınca aynı yerde çocuklarında izler çıktı 🤷🏻♀️
cocukgelisimcianne_ Byzaoz batılını bilmem ama doktorum ilk günden beri her seferinde üstüne basa basa uyarıyor sakın ciğer yeme diye 🤷♀️ Ağzıma sürmedim o yüzden okadar net ki bu konuda asla diyor