Birgulbasegmez2 NurbanuErmisBayraktar yok tutmayacağım.Eşime kalkıp sahur hazırlamam gerekiyor o kısım çok zor ama Allah yardım eder inşallah 😊
SevDin NurbanuErmisBayraktar hep tutarım ama o kadar saat aç ve susuz kalıp bebeğime zarar vermekten korktuğum için tutmayacağım birde çalışıyorum normalde açlığa dayanan biriyim ama hamile olunca daha çabuk acıkıyorum o yüzden bebeğim için bu sene tutmayacağım
matruskaa NurbanuErmisBayraktar bünye meselesi sanırım bu durum ama bebek için olumsuz olduğu kesin tutabiliyorum diye tutmak ona haksızlık benim düşüncem Allah herşeyin mazeretini vermiş sonra da tutabilirsiniz o kadar saat susuz kalmak idrar yolu enfeksiyonundan başlayıp bi sürü soruna yol açabilir yemekten bahsetmiyorum bile kullanılan bi sürü ilaç var günde size kalmış bişey ama doktorunuza sormadan ve bebeği düşünmeden bunun kararını vermeyin 🙏
Emineyldrm NurbanuErmisBayraktar 19+3 olduk ama malesefki tutamayacak gibiyim. Her sabah rutin kusmalarim var cok istiyordum ama malesef zor 😣
Melisct94 Normalde hep tutarım ama bu sene hamile olduğum için tutmucam aç bırakmaya gönlüm el vermez biz burda 56 dereceleri görüyoruz. Zarar vermek istemem sağlıklı bebişe. ☺
Meltemm123 Arkadaşlar benim de 7 haftalık ama bulantı yok öyle sadece kaşıntı başladı bende burun yüz kaşıntısı falan normel mi 3 kere kaybettm korkuyorum bu 4. Gebelik neden olurki
[silindi] NurbanuErmisBayraktar bende 20+2 haftalığım deneyeceğim dayanırsam inşallah tutmayı düşünüyorum ☺
feyzosvemercimek Ben de 7+1im dün doktoruma sormayı unuttum ama zaten aç kalınca midemin bulantısı artıyor ve elim ayağım boşalıyor herhalde tutamayacağım yine de ramazan yaklaşınca doktora soracağım
Bebegimibeklerken__ Bende 9+3 üm. Tutmak istiyorum. İlk gün deneyeceğim dayanamazsam mecbur tutamam 😔
Merrcimek Kendimi bildim bileli hep tuttum bu sene tutamayacağım için de çok üzülüyorum. Kaza yapıcam sonra emanetime iyi bakmam lazım ☺
Sumeyyye Rabbim bi kolaylık vermiş tutmama gibi hakkımız var neden bebeğimi riske atayım ☺ Doğumdan sonra borcumu tutucam inşallah