ertenesmer kizlar bn suan 33+4 um agrilarm hafiften baslams ayakta fazla kalamyrm kasik agrilarm oluyo hic bisi yapasm yok bnm gbi olanlar var mi
Gizemkuzz ertenesmer ablamın doğum yaptığı haftadasınız o da 7 yıl önce kucağına aldı şükürler olsun ikizlerin 40 hafta beklemedikleri kesin Bilgi zaten.. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
Aysegulum27_ cennetaha selam rahim ağzı uzunluğun kaç mm acaba birde bebekler baş aşağı dönmüşmü senin .doktor erken doğum riskin var dedimi ??
Kbra-bhr07 ertenesmer evet benimde ikiz nstde benimde çıktı sancım kasılmalarım doktorum istirahat önerdi bol bol birde adalat başladık
ertenesmer Gizemkuzz 40 haftalik olmasi imkansz gbi bisi ztn ama bnmki bi tanesi cok zayif 2 hafta geriden geliyo ablanizinda olemiydi bnm ikizlern arasnda 850 gram fark var
cennetaha Mami90 ben en son iki haftayı geçti doktora gideli o zaman 1050 1000 olaraktı yarın gidicez bakalım kaç oldular 🤲🏻
ertenesmer Kbra-bhr07 bnm de.doktorm istirahat onerdi bolbol su ic ddi bakalm artk hala kaslmalrm vr sennde vrmi
Kbra-bhr07 ertenesmer hala devam ediyor kasılmalarım ağrım oluyor sürekli istirahat ediyorum günün 20saati yatıyorum hemen hemen
cennetaha Aysegulum27_ 37 hafta için gün aldık biz 6 kasıma denk geliyo erken doğum riski felan demedi tansiyonum yükseliyo diye hiç bi şekilde iş yapma sürekli uzan dedi o kadar