Gonulruhsarim Hanımlar çoğumuz bazı hurafeleri biliyoruz lakin benim merak ettiğim bir soru var ben simdi kına yakmak istiyorum ama hiç yakan oldumu merak ediyorum yakayım mi sizce bir sakıncası oluyor mu
Nursem Gonulruhsarim yazın arkadaşımın kınasında yakıcaktım teyzenin biri sakın bebişinde izi olur dedi korkuttu yakamadım 😔
Esrabayrakdar Gonulruhsarim Bende saçıma yaktım baya araştırdım hurafeler dışında bi sakıncası olduğunu okumadım doğal olduğu için kimyasal olmadığı için bi sakıca yazmıo Yinede içinden nasıl geşiliosa öle yap 👍
XyveAnnesi Ben saçıma yaktım,öyle hurafeler var,yok yakma işte bebeğinin saçı turuncu olur,inanmayın böyle şeylere,internette de baktım araştırdım,saça 2.ci timesterdan snra yakabilirsiniz yazmışlar,öyle yaptım...