feamtrmea ben sadece tokluk olcuyorum 3 ogun. Onuda doktorum istemedi ben kendim olcuyorum. 120,140 bazen 160 degisiyor ama benim aletim nerdeyse 30 fazla olcuyormus hastanede denedim iyi cikiyor yani evde de. Hastanede 20 gunde bir aclik tokluk bakip insulin gerekiyor gerekmiyor diyor bana endokrin doktoru. Yarin bakilcak mesela evde olcmeme gerek olmadigini soyledi hatta evde ben kendim bakiyorum 😊