ecembugra53 Fidnnn bende de olıyor canımm31. Hafta içindeyim normal bebeğin artık yeri daralıyor sancı yapmıyorsa aşırı agrı yapmıyorsa sorun yok
asliiiiii87 Gul32 24 haftaligim bende de oluyor arada; ama boyle asagiya dogru bir agirlasma hissiyle, sanki o an agirligim artiyor. Doktorunuzun baski dedigi bu mu acaba? :(