Tugbaal minikmucizem1_ benim de oyle acaba normalmi gerci ben okudugum kadarıyla yer cekiminin etkisiyle 30 dan sonra bas asagi donuyolarmis
Esrgt45 32.haftamda baş aşağı idi 35de komtrole gittiğimde makat pozisyonunda dedi tekrar dönerr mi acaba bilmiyorum internette 38e kadar dönmezse dönmez yazıyor ama döner inşallah 36da yani cuma tekrar kontrolüm var 🙂