Gece 12 de sancı ile uyanıp geçmeyen yoğun sağ taraftan giren bi sancı 39+1 erkek bebeğe hamileyim yoğun sıtma titreme bulantı ile ilçede oturduğum için merkeze gitmeden ilçe devlette emin olmak için gittik ebe bakıp doğum başlamış dedi bizde merkeze doktorumu arayıp gittik yolda giderken sancı bi anda kesildi neyse muayenede açılma olduğunu ve nst de sancı çıktı ama evde çekmeyi tercih ettim şu an evdeyim 10-15 dk bir sancı girip gidiyor sabahtan beri pilates topunda hareket ediyorum Meryem ana otunu suya koydum nefes egzersizi yapıyorum bakalım ne zaman gelecek 😍