Merhaba arkadaşlar adetim dokuz gün gecikti testlerde çıkmayınca çareyi doktora gitmekte buldum ve rahmimde kist oldugunu öğrendim bu durumla karşılaşan oldu mu naptınız gebe kalmak olanaksız mı bu şekilde gebe olan olmuş mu ya da düşünceleriniz tavsiyeleriniz neler bunlara çok ihtiyacım var psikolojikmen çok kötüyüm..