Duyguderyaa aktif siğiller olduğu sürece normal doğum olmuyor canım bebeğe geçme ihtimali olduğundan. Bu yüzden sezaryen olacağım. Ama doktorum eğer doğum öncesi kaybolurlarsa normal deneriz dedi. Yada istersen doğum öncesi yakarız siğilleri normal doğum yaparsın dedi. Şuan baya kuculduler doğuma az kaldı bakalım 😊