Bulutmom gebelik teminatı istiyorlar bir yıl önceden yaptırmak gerekiyor gebelik teminatı istemeyen 2 sigorta varmış sanırım ama hangileri olduğunu bilmiyorum ve pahalı olduğunu duydum araştırmak lazım benim sigortan alianz en azından indirimli muayene oluyorum tahlillerde falan da indirim oluyor hamilelik dışında 10 muayene ücretsiz (15 TL) hakkım var endokrine gidiyorum her ay orda kullanıyorum 930 TL ye yaptırmıştım