Merhabalarrr.. burda 39+4 gerçekşelen doğum hikayemi anlatmak bana da nasip oldu🤗 hiçbir belirti olmayan günlerden birinde yine kontrole gittik eşimle nst normal sancı yok belirti yok. Dr 41. Haftaya kadar beklicez gelmezse doğurtucaz demişti ve ben umutsuz eve döndüm yine😀. Aynı günün gecesinde yani 27 ağustos perşembe akşamı evde eşimle otururken tuvalete gittim ve afedersiniz işerken içerden pıt diye bişi kopar gibi oldu..çok garip hissettim bişi olduğunu anladım, peçeteyle sildim ama bişi yoktu. Yatağa geçtik, yattım sağa döndüm sola döndüm bi 10 dakika sonra bişeyin aktığını hissettim, Suyu sanarak eşime panikleme ama galiba oğlun geliyor dedim. Tekrar tuvalete gittim ve baktığımda pembemsi kanama gelmişti, nişandı.. sancı ve su vs yoktu. Hastaneye gitmek üzere giyinmeye başladık, hazırlıklarımız zaten tamamdı, çantamız vs arabadaydı, gayet sakin yola çıktık.. yolda ufak ufak ama sık sancılarım başladı.. vardık ilk muayenede dr 4 cm olduğunu söyledi açılmamın ve suyumda geldi.. yatışım yapıldı, Saat Gece 12 ydi..sancılarım arttı.. sık sık muayene edildim, açılma 5cm, 6-7 cm, 7-8 cm derken 8-9 ve doğuma alındım.. 28 ağustos Saat sabaha karşı 5.15 de yaklaşık 6.7 güçlü ıkınma sonucunda oğlum doğdu😍😍. Kafası çıktığı anda çektiğiniz o inanılmaz sancılardan eser kalmıyor.. kesik ve dikiş olmadan suni sancıya gerek kalmadan doğurdum Çok şükür. Herşey iyi ve güzel gelişti.. son haftalarda hurma yedim, merdiven indim, yürüyüş yaptım..hareket çok önemli..Sakın ihmal etmeyin, herrrkese hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum.. hepiniz bebişlerinizi sağsalim kucağınıza alırsınız inşallah🙏🙏