eddaaa
Ben çektirdim canım, her gece ağrıdan uyuyamiyodum malesef birden bire çıktı ağrılar , bu zamana kadar abartılı tatlı da yesem ağrım olmazdı ama birden ne yesem dış agrisindan uyuyamamaya başladım
Çekilmesi 2 dakika sürdü sadece , ağrı kesici de kullanmadim hiç ağrım olmadı sonrasında
2 gün yemek yerken biraz zorlandim, yumuşak ılık şeyler yedim şu an iyi ki cektirmisim diyorum
5 gün falan oldu çektirdiğim