bebegim_28 Tubao klima olandan gerçekten çok zor antalyada klimasız yaşam imkansız gibi bişey Eylül sonunda havalar ancak rahatlıyor
Aysn6767 Tubao edemiyorum bunalım geldi vallahi 😣 havalar soğusun evde halay çekicem valla allahtan bebeğim kışa doğuyor🙏🙏
Serifeisitmir Tubao edemiyorum malesef ankara felaket şu an ki ben egeliyim ege de böyle olmuyordum hamilelikten mı havadan mı çözemedim perisanim
aezgi Bugün ve dün cok sıcaktı bizdede klima ve vantilatör yok nefes alamadım resmen sıcaktan bu 2 hafta cok sıcak olcakmıs zaten🥵 kışa klima almayı planlıyorum su an yaz diye cok pahalı klimalar nolcak böyle bilmiyorum
bebegim_28 a93byn sorma saçım daha kurumadan ben terlemeye başlıyorum bi de hamilelikte 7 aydayız çok şükür hepten hararet yapıyorum🥴🥴
Deletedmom328 Tubao camı açıyorum karşısında yatıyorum😂evim yüksek kat çok esiyor zaten karantinadayım başka yapacağım bişey de yok
DamlaNur29 Tubao vantilatör olmazsa olmazım annem vermişti kullanırsın diye geçen sene hiç kullanmadık ama bu sene nefes alamıyorum hamilelikten sanırım
lyl3006 Çok şükür klima ile yoksa durulacak gibi değil yaşadığım yerde en düşük sıcaklık 34 bu aralar 38 -39 altına inmiyor 🤦🏻♀️ Bir an önce sonbahar gelsin de rahatlayalım
Angelsmom Maalesef edemiyorum Denizli 40 derece 🥵🥵 bu sıcakta bi de temizlik yaptık eşimle Pert olduk valla 🤦♀️
Deletedmom328 Feyzaaa1 hayır canım onlarda belirti yok 1,5 yaşında oğlum var eşim bakıyır ona ben kendimi izole ettim
Bir_zerre Tubao Bir litrelik suyu buzluğa koyup dondurup şişeye sarılıyorum ya da yanıma koyuyorum bacağıma falan değdikce serinletiyor😅