Kaderm geçmiş olsun benim hem sağ hem solda büyüme oldu 26. Haftada soldaki 28 ml di stent taktırmak zorunda kaldım sağdakini de kontrole gidiyorum sürekli 14 ml di en son. Böbrek belli seviyenin üzerine çıkınca zaten doktorlar takalım diyor aksi durumda böbreğini kaybedebilirisn bende hemşireyim ve tüm bu riskleri bildiğim için kendim ve bebeğimin sağlığı için yaptırdım. Çevreden yaptırma tarzı olumsuz sözler geldi ama kimseyi dinlemedim bilen insan zaten yaptır der. Doktorunuz takılmasını öneriyorsa taktırın mutlaka