Inci20192021 ben 4 yıl önce ilk sezaryenimi oldum. 10 gün oldu ikinci sezaryen olalı. Sanırım hastaneye ve doktora bağlı bir durum bu. İlk doktorum çok çok iyiydi eli hafifti çabuk toparladım yaram az acıyordu ama kesi uzundu. Bu hamileliğim ilkinden çok daha zor geçti son ay artık katlanılmaz oldu 38 +2 de doğum yaptım ilk doğumum spinaldi ikincide spinal yaptılar hissedince genel anestezi verdiler (sanırım aşırı korkudan oldu)kendinizi rahat bırakın. Bu defa kesi küçüktü ama acısı biraz daha fazlaydı çünkü ameliyata doktorum yerine asistanlar ve stajyer doktorlar girmişti bu beni çok fazla strese soktu ve rahat hissedemedim 😟 ilk iki gün benim için çok zordu ama şuanda normal hayatıma döndüm iki evladımlada ilgilenebiliyorum çok şükür. Kısaca özetle ilk doğumda başınıza ne geleceğini bilmiyorsunuz ama ikincide herşeyi bilerek hastaneye gitmek sizi biraz strese sokuyor ama doktorunuzu mutlaka güvendiğiniz birini seçin