bebegim_28 Tugbaal 29 haftalık oldum bazen çok rahat yürüyüş yapıyorum 40 45 dk bazen bi markete gidip gelemiyorum kasık sancısından 😐
Tugbaal bebegim_28 kiz bebekleri genelde asagida kasikta oluyor diyolar cunku 🧡 benimkide kiz bu arada