Szsz_c Vajinada olan ağırımdan dolayı sağ sol bille yapamaz oldum bunu sebebi neden olabilir erken doğum riskim var yardımcı olur musunuz?
Rabiaclsr Szsz_c canim o haftalarda oluyor benimde çok oluyordu donemiyordum zar zor kalkiyordum galiba artik iyice kemiklesip buyudugu için oluyor heralde doktorum normal demisti simdi 32 haftaligim gecti fazla olmuyor
Miniginannesiiii1111 Szsz_c ah bende o ağrı 23. Haftada başladı 36+6 oldum hala devam ediyor bazen çok zorluyor bazen hafifliyor bu şekilde devam ediyor yani çatı ağrısı o doktoruna bildir genede sen
Mami90 Szsz_c aynı şeyi yasıyoruz benim ki ikiz ama biri kafasını kanala sokmuş 28 haftaligim cuma ciğer geliştirici vuruldum
Rabiaclsr Szsz_c ne demek canim doktorunun numarasi falan varsa sor yoksa saglik ocagindaki ebene sorabalirsin
Szsz_c Mami90 valla çok kötü durumdayım o iğneyi 2 defa bende yaptırdım 🙏🏻 Allah seninde yardımcın olsun Allah sağ salim kucağımıza almaya nasip etsin inşallah 🦋