BsraC 9+3 olduk, bugün kahve lekelenmem oldu gene. Arada sırada bu durumu yaşayan var mı, haftada 1 yaşıyorum sonra geçip gidiyo. Doktora gitmiştim diğerlerinde kese alanımda kanama yok demişti. Yaşayan var mıdır kızlar.?
rabiass BsraC bana düşük tehliken var demişti 13 haftalıkken kesildi iğne ve fitil kullandım hamdolsun sıkıntıyı atlattım.
BsraC rabiass ben bi ilaç kullanmıyorum işte yani kanama yok diye vermediler bakalım bi görünürüm gene heralde. 🙄
rabiass Bol bol dinlenmen lazım. Ağır iş yapma tuvalet ve yemek hariç kalkma yerinden sürekli dinlen kuzum
Sevginur123 Canım ben 33 haftalık gittim benm de oldu anlık geldi gitti doktora sordum ilişkiden olur dedi ama yaklaşık 5 aldır ilişkiye girmiyoruz eşimle bebekte bi sıkıntı yok çok şükür
Sevginur123 Ağır bi iş yaptıysan ağır bişey kaldırdıysan oda olur canm takma bi sorun vermez inşallah dinlen sürekli ayakta kalınca da olurmuş