Aysegulylmz yav buraya insanlar post açıp içini dökse ayrı dert dökmese ayrı dert. Arkadaşım kadın insan gibi derdini yazmış,ne hemen yargıya geçmeler falan ? Bende ilk gebeliğim de içtim doğuma kadar bırakmadım hemde günde 10 tane içen birisi idim. Şimdi oğlum 18 aylık turp gibi maşallah. Sadece ilk doğduğun da nefesi zorlandı yalan yok. Ama kimse burda hemen yargıya geçemez,yazma görme arkadaş sinir olacaksan. Bas git işine. Kimsenin haddi değil yargılamak. Moral verin moral. Yeter valla sinir olmaya başladım hemen yargı yapan insanlara. Canım sen üzülme stres yapma denilenlere de takılma. Herkes her kafadan konuşur. Sanki kendileri çok kusursuzmuş gibi. Sen başarabildin diye illa bu arkadaşımız da başarabilecek diye birşey yok. O zaten vicdan rahatsızlığı yaşıyor. İnşallah sağ Salim kucağına alırsın canım benim,ben seni çok iyi anlıyorum. Sen kendini çokta üzme,üzülürsen daha da çok etkilenir bebeğin. Allahım yardımcın olsun canım benim