0Cerenk Kızlarrr darısı sizin miniklerinize olsuun, isim bulmak baya zor çünkü😄💜 Sonunda ortak bir isime tamamdır bu diyebildik👨👩👧 sağlıkla kucağımıza da alırız inşallah çileğimi Allah’ın izniyle🥰 Çilek kızımın adı “Arya” olacak🥰🍓💜👨👩👧
Ceynrose 0Cerenk arya çok güzel bir isim game of thrones ta arya var o geldi aklıma.bende İpek koyucam incallah son haftamdayim.
fitmommy Maşallah çok güzel ismi 👶🏻☺️☺️ Biz daha evlenmeden karar vermiştik kız ismine. Ama öğrendik ki oğlumuz olacakmış 😅😅
0Cerenk fitmommy bende 3 ay erkek hissettim erkek olsa “Ateş” koyacaktık, doktor bi anda kız diyince daha bi mutlu oldum, ikisi de olsa ikisi de her bişeyimiz olurdu🥰😍👼🏻
0Cerenk Merveonayy çoook kararsızdım inan ki, ben aslında “Yaz” ismini çok istedim ama eşim pek beğenmedi, ortak karar almak gerek malum o yüzden Arya🙏🏻☺️
Anne41 Hayırlı olsun ben 17.haftam bitti isim arayışına girdim zor bir süreç 😅 maşallah aryaya 🧚sağlıkla gelsin inşallah canım