crzydans 33+2 den selam olsun 🥳 Kıyafetlerimizin yıkama, ütü, yerleştirme işi bitti çok şükür. 🙇🏻♀️ Benim geceliklerimi yıkadım ütülenecek 🤭 Sonra hastane çantalarımızı hazırlayacağım Allah nasip ederse 🤗 Bu hafta nst için gideceğim ilk defa heyecanlıyım 🙊 Heralde sezaryen gününüde netleştiririz sanırım 😇 Bakalım heyecan, yorgunluk, endişe, korku hepsi var 😬