Deletedmom417 3 gündür ağzım bir tuhaf böyle tat alamıyorum aşırı kuruyor ağzım ve kötü tat var ağzımda kötü düşünmek istemiyorum ama korkmaya başladım başka herhangi bir belirtim yok 😢
Clm001- Deletedmom417 korkma birşey çıkmaz inşallah. Bende 1 gün boyunca tat alamadım çok korkmuştum ama çok şükür korktuğum başıma gelmedi. Sıcak şeyler iç ekşili falan bol bol.
sehrikarabulut Deletedmom417 benimde şuan boğazımın sol tarafı bişi yerken yutkunurken bişi batıyor gibi oluyor agrı sızı yok sadece bişi yerken oluyor anlamadım
annecikk_ Deletedmom417 kac haftaliksin canimm Benimde ilk baslarda agzimda kotu bi tat vardi ne yesem o tat gitmiyodu😐😐
Minikbebek123 Benim de ağzımda tat yok.böyle sürekli su içiyorum ama kısa süre etki ediyor.meyve yemek iyi gelir
MrsYilmaz Bi doktora gidin derin. Tat alamama korona belirtilerinden maalesef. Bende de bu sekilde baslamisti. Tedbiri elden birakmamak lazim
annecikk_ Deletedmom417 erken olsaydi hamileliktendir felan derdimde buyumus sizin bebis💛 Koku felan alabiliyomusunuz benim akrabam tat ve kokudan suan karantinda
Deletedmom417 annecikk_ koku alıyorum gayet iyiyim maşallah öyle ağrım sızım yok migrenim var 3 gündür baş ağrım var 3 gündür tat alamıyorum bide arada böyle günde 2 kere falan öksürüyorum çok korkuyoum 😢
berra227 Deletedmom417 canım sen yine de dr a görün icin rahatlar buda bi belirtisi virüsün ama tedbir amaclı gidin