Merhaba kızlar dün doktora gittim, bu sertleşmelerimin ve toplanmalarımın günde 10-15 defa oldugunu kısa süreli geçtiğini söyledim.Doktor rahim ahzı uzunlugumu ölçtü 47 mm sorun yok dedi ve magnezyum verdi dün ilk kez içtim. Eger düzenli aralıklarla olursa gelin nst ye sokalım dedi.Bugün sanah beri 15e yakın oldu ve düzenli olmamakla birlikte cogu yarım saatte bire döndü. 1 saatte 3 defa oldugu da oldu. Sizce endişelenmeli miyim? Acile gitsem yarım saat gibi bir süre beni nst de kontrol edebilirler mi? O sırada toplanma olmazsa bunun sancı olup olmadıgını anlarlar mı? 26+1 deyim bu arada. Tecrübeliler varsa bu konuda beni bilgilendirirseniz cok sevinirim