Selamın aleyküm hanımlar biz bugün 33.haftamıza girdik kızımız olacak ama hâlâ isim bulamadık eşim beğenmiyor benim bulduklarımı 😶 ben anlamı güzel olsun istiyorum anlama çok önem veriyorum eşim de zahmet edip bakmadığı gibi benim bulduklarımı da beğenmiyor sizin bildiğiniz güzel anlamlı isimler varsa yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler