Herkese merhaba
Dün akşam esimle tartıştık oda üstüme yürüdü haliyle bende bunu stres üzüntü yaptım ki zaten bu ilk değil hep böyle 23+3haftalik hamileyim yarim saat önce iç çamaşırım pembe kanama olmuştu… hastaneye gitsem yatis mi verirler .. bebeğime bisi olurmu