Huma_s Denizlide Zeynep ceren çerçi ve suna yazıcı ya kontrole giden veya doğumunu yapan varmı? Birde egekent hastanesi ve odak hastanesinde doğum yapanlar memnun kaldınız mı?
[silindi] Huma_s Odak hastanesine gidiyorum zeynep hanıma bir kere girdim iyi bir doktor ama ben kadın doktor istemediğim için murat karayele gidiyorum dogumumda orada olacak nasipse ocak ayında