Ikorella_ Merhaba arkadaşlar kan sulandırıcı iğne vurduktan sonra kan akması normal mi acaba göbekten vuruyorum hep 26 haftalığız
mlsmrtgl Ikorella_ Ara ara bendede akıyor doktorum normal demişti. Vurmadan şırınga pompasını geri çek kan gelmiyorsa sorun yok .
Ozge0634 Ikorella_ evet normal canım bende vuruyorum hergün hep karnımdan vuruyodum doktor hep aynı yere vurma dedi şimdi koldan bacaktan ara ara değiştirerek vuruyorum
Kadriye42 Ikorella_ canim normal kanaması ama değiştirerek vur bence koldan vurabilirsin bacaktan vurabilirsin.. Hem daha kolay hemde gobuste bebis olunca insan tedirgin olur ya