Mmmerve123 çokmu yüksek çıktı bendede çıktı ama hep sınırdaydı çok değil ama Yinede günlük ölçüm yapacaksın dedi evde atıyorum haftada bir yüksek çıkıyodu hamur işi yada tatlı yersem onuda şöyle yaptım nefsime asla hakim olamayan bir insanım o yüzden bir dilimse yarımını yiyodum herşeyi yarısına indirdim ölçümlerde sıkıntı olmadı çok şükür ama yüksekse galiba onuda yapamazsın diye biliyorum komşumda benden bir ay önde hamileydi ama o insülin kullandı dikkat etmediği için, evde ölçüm yapıp düzenli gittiği taktirde haftada bir yiyebilirsin bence doktorunla konuş bu konuyu