Sevgili anneler 😊 salı günü suni sancı ile 40+2 de doğum yapicam inşallah hiç sanci kasılma ağrı olmuyor doktor da riske atamam diyor gün geçtikçe stres de fazla oluyor olsun istiyorum artık ben de. Hep normal istedim 38 de çatı muayenesinde 1 cm açıklık ve yumuşama var demişti tecrübeli anneler varsa ne önerirsiniz acaba? Suni şancı gerçekten çok mu zor epidural de düşünuyorum dayanamazsam diye. Fikirlerinizi alabilir miyim? Çok kararsız kaldım