Gozde1989 canım ben tez canlılık yaptım sanırım
Gebelik belirtisi olarak şiddetli bel ağrısı yaşadım bikaç gün, ve normalde yumurtlamadan sonra gögüslerimde aşırı hassasiyet olurdu oradan anlardım hamile kalamadıgımı. sonra ovulasyonda çift çizgi görmeye devam edince yumurtlamadan6 gün sonra kan verdim bişey çıkmayınca da çok üzüldüm