Betty93 taseanne5 ben anlamıyorum ama anlayan banada yazabilir mi ☺️ [url=https://hizliresim.com/ApwGF3][img]https://i.hizliresim.com/ApwGF3.jpg[/img][/url]
Betty93 MutluAnnnecik çok teşekkür ederim doktorumuzda öyle söyledi ama ben burda yorumları okudukça değiştiğini gördüm emin olamadım☺️
taseanne5 Papatya-20 bana daha önce de yorum yapmıştınız 😂😂 kıza benziyor ama kese erkek kesesi demiştiniz 🙏🏼
3506 Betty93 Sağlıklı olsun da kız ya da erkek fark etmez ama Tabiki gönlünüzdeki de hayırlısıyla olsun 🤲🏻🧿😇🙋🏻♀️🌷♥️
Angelkljh Betty93 bana da aynısını dedi nirtsne oğlum var buda oğlana benzio dedi ama herkez değişir diyorlar
Betty93 Papatya-20 inşaallah🤲🏼 çok teşekkür ederim 12+3 burda hala muallaktayız doktorda erkek demesine rağmen☺️
Papatya-20 Betty93 bana demedi ya aslında bende sormadım 13 de gitcez bakkalım ısrar etcem tahmin eder inşallah
Ysmnncyln Betty93 erkek bebekte değişmiyor genelde bende 18 haftalık hamileyim 11. Haftamdan itibaren erkek dedi
Papatya-20 taseanne5 ay ögrenince muhakak yaz ama keseye bakmadım bebege baktım 😂🤭😍 hiç bir gerçekliği yok sadece benzettigimi söylüyorum saglıklı olsunda ben herkese yazıyorum ama kimse bana yazmıyo 🤭😔
Betty93 Papatya-20 ya ben kendimde görmüştüm zaten doktorda dedi ama çok erken gibi geldi değişiyormuş falan okudukça aklım karıştı tereddütte kaldım 😞
Papatya-20 taseanne5 öyle inan aklıma bile gelmiyo sormak önceden Bi kaybım var ilk sorum bebegim nasıl kalp atısını dinletin oluyor saglıklı ve hayırlı Bi evlat olsunda kızda erkekde fark etmez rabbim aratmadı verdi ya evlat cok şükür masallah subhanallah 💞