arasseda Sezaryenden kaç gün sonra duşa girdiniz, yaraya bişey sürdünüz mü ve iyileşme sürecini nasıl hızlandırabilirim?
Sdaakll arasseda iki gun sonra su gecirmez bant takildi oyle girdim 1 hafta kaldi 1 hafta sonra banti cikardilar contratbex krem kullandim yara izimide gecirdi
Linababy arasseda Eve geldim ertesi gün su geçirmez bant ile duş aldım. Sonrasında gerek kalmadı bantsız yıkandım
Seda5892 arasseda 2 gün sonra duş almıştım su geçirmez bant aldık sözde ama gayet iyi geçirdi suyu😂 çlk iyi kurulamıştık
Byzb1 arasseda eve geldiğim gün kapatıp su geçmeyecek şekilde yıkandım . İki gün daha yine kapatarak yıkadım biraz pimpirikli olduğum içib aslında gerek yok dedi doktor 🙄 sonra çıkardım normal devam ediyorum . Sadece duştan sonra ıslak kalmamasına dikkat edin
arasseda Sdaakll benim ikinci gün bandı çıkardılar dört gün oluyor korkuyorum duşa girmeye yarayada bakamıyorum😟
Ezgim Su gecirmez bant ile eve gekince dus aldim ben dikisler alinana kadar bantla duş aldım ne olur olmaz diye dikis yerim icin her hangi krem vs kullanmadim sadece aklima gekdikce batticon surdum o rahatlatiyordu
Byzb1 arasseda bende bantı yapıştırmamak için pamuk üzerine küçük el havlusu koyup streçle sardırırdım belime kadar 😀 ne su geçti ne bir şey üstten elimi de Tuttum yardım alarak ilk duşunuzu alabilirsiniz korkmayın duş alın ki göğüslerde süt dolsun 🥰
Asel12 arasseda 3 cu günü eve donunce girdim banyoya bant falan yoktu bende hastaneden çıkmadan sprey skmislari koruyucu hiç acıma yanma olmadı canm
Asel12 arasseda yok canm dikiş yerleri çok ağrı yaptığı için korse falan takmadım canmdan kıymetli değil dedim 😂 çok ağrım oldu benim herkesin bünyesi farklı
arasseda Byzb1 teşekkür ederim🥰 korkudan yıkanamıyorum ya 4 gün oldu hastane kokusu geliyor burnuma😁😁
Betzm arasseda 3.gün su geçirmez bant taktım girdim duşa sonra bantı cıkardım acık kaldı bişey sürmedim birkaç güne toparlandım
Larmes 48 saat sonra hastaneden çıkınca duş aldim bant faln yoktu açık şekilde aldim kurutma makinesi ile kuruladım ⚘
Atlass arasseda ayın 12 sinde oldum 13 nde eve cıktıgımda duşa girdim bende bant yoktu sprey sıktılar duştan sonra iyice kuruluyup doktorumun yazdıgı madecassol kremini sürüyorum canım