Kızlar 11+3 haftalık gebeyım ögrendıgım gunden beri hıcbır krem cilt bakımı ürünü vs kullanmadım. Fakat artık dayanamıyorum asırı kuru bir cilde sahibim zaten, üstünde herhangi bir ürün kullanmayıncada göğüslerime kadar kuruma ve pullanma oldu. Su içimime cok özen gösteriyorum fakat yeterli olmuyor sanırım. Sizin gebelıkde kullandıgın cilt ürünleri neler acaba. Hangi markaları tercih ettınız. Ben yves rocher ve biodermadan bi kac urun buldum fakat emın olamadım. Artık dayanamıyorum bu cilde 🥺