sinemayyildiz Kızlar akşam 7gibi sezeryana gireceğim öncesi ve sonrası için tavsiyeleriniz nelerdir bu arada 37+4 üz kilomuz iyi gibi çok korkum var birazda ağrım olunca erken alalım dedik inşallah sıkıntı yasamaz bebeğim
2020-2020 sinemayyildiz canım neden bu kadar erken aldırıyorsun bebeği? Madem sezeryan planladın biraz daha kalsaydı
Atlass sinemayyildiz canım öncelikle saglıkla al bebeğini kucagına eger doktor bi risk görmediyse sorun yok demektir öncelikle cok sakin ol saniyeler içinde yavrunu görceksin ❣️ Sonrası için bol bol nescafe ve kaysı şeftali suyu iç ve bolca yürü 4 gün içinde toparlıcaksın agrıların olcak ama kucagına alınca bütün agrıların geciyor inan bana 💋
betulcakici sinemayyildiz Allah analı babalı büyütsün ee dikiş yerlerin falan nasıl ayağa kalkmakta zorlanıyor musun
sinemayyildiz betulcakici bugün 1.5 gün çok şükür ayağa kalktım bol bol yürüyorum hafif ağrılar oluyor bugün taburcuyuz yalnız sütüm gelmedi :(