civcivimmm babymrv kalp atışı için geldim demezsen bakarlar dinlerler muhtemelen bi bahane bulup gidersen kasığım çok ağrıyo çok ağrım var falan gibi bakarlar
Gulbahar35 babymrv Bazı devlet hastaneleri sesli olarak dinletmiyor bebegin kalp atislarini sadece onlar goruyor
Gulbahar35 MehZey Bende aydında yasiyorum devlete gittigimde biizim cihazlarimizda o ozellik yok dedi doktor dinlemek icin özele gittim
MehZey Gulbahar35 evet bizim devlette de sadece bı odada o sorun var ne ultrasyon kağıdı veriyor nede sesi dinletiyor bakıp gönderiyor ama diğer 5 odada ultrasyon da ses sistemi de var Doktor görüyorsa her konturolde dinlemeye veya özele gitmeye gerek yok bence 🤗
ftma__47 Acile kalp atişini duymaya geldim dersen kovmaktan beter ederler bir bahane bul karnim patlicak gibi oluyor ya da düştüm de bakarlar
ftma__47 2 ay önce karnim çok agriyor diye gittim hemşire tersledim acil mi bu dedi😡doktor geldi muane etti yumurtalik da olan kistim patlamiş iç kanama geçiyormuşum