Merhaba hanımlar bu hafta şeker yüklemem var ama biraz korkuyorm 16.haftada insulin direncim 2.5 ’tan yüksek çıktı 4.02 gebelik şekerini etkiliyor mu birde şeker yüklemesi yaptırmakta tereddütte kaldım bazıları yaptırma diyor içecekten dolayı çok şekerliymıs şekerini daha çok çıkartır diyolar hmde bebeğe zarar verirmiş