Bendede aynı agri var geçen hafta pazartesi yumurtlamayi gördük hatta salida yumurtlamydi iki gün biz 4 gun degerlendirdk ve sag tarafimda agri var özellikle uzandigimda basliyor batma gibi agriya çeviriyor acaba kac gun sonra test yapsak 17 gün dedi bana aldığım sayfaa ovulasyonu ama dayanamiyorum meraktan :)