Ruya öncelikle korkmayın benm ilki kendi sancmdı sabahtan akşama kadar cektm dayanamadım çünkü çok şiddetliydi 5 cm de epidural istedm öyle normal doğrdm baya rahattı iğneden sonrası 2.doğumda 38+3 de kalp atısı yavas diye suni sancı vercez dediler aniden doğmhaneye aldılar toplam 3.5 saatte doğrdm ilk 1.5 saat pek hissetmedim 2 saatten de son 1 saat zordu sizinde kısa zamanda olur diye düşünüyorum 2. bebek oldğu için korkmayın Allaha güvenin