Havvacnts Defnelokusu 15 hafta oldum benimde çok şiddetli sizin kaçıncı haftada geçmişti acaba ilaç bile fayda etmiyor bana
Defnelokusu Havvacnts çok bulandıkça serum taktırıyordum rahat ediyordum canım 15 16 dan sonra geçti diyebilirim bence en etkili serum doktorunuza sorup taktırabilirsiniz
edaelifokmn Defnelokusu kesinlikle bende çözümü serumda buldum resmen serum takdırdığımda hayata dönüyorum
Minikbebek123 14 oldum hala midem bulanıyor bulantı ilacı içmesem ayağı kalkamam kusarım hep ne zaman geçer acaba aynı sorun bende de var .bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayınca geçecek diyorlar