Evettt güzel anneler bende bebeğime kavuştum artık ben doğurduysam herkes doğurur diyorum aşırı korkan biriydim doğum kelimesini duymak bile benim için korkunçtu iğneden bile korkan birisiyim hamileliğim rahat geçti sadece ilk haftalarda bulantılarım vardı 37 haftada çatı muayenesi yapıldı normal doğuma müsaitti çatım bir aksilik olmadığı takdirde normal doğum olacaktı 38 hafta da kontrole gittiğimde nst de düzenli kasılmalarm cıktı doktorum da muayene edip açıklığa bakalm ddi ve 2 cm acıklık vardı bebek yukarda olduğu için Yatış yapmayacağını haftaya kontrole gelirken doğum çantamla gelmemi söyledi bende hiç ağrı vs hiç bir belirti yoktu 39 haftamda söylediği gibi doğum çantamla hastaneye gittim sabah 7 de yatışım yapıldı acıklığıma bakıldı hala aynı 2 cmdi hiç bir değişiklik olmamıştı 1 hafta içinde ve morelim bozulmuştu tabi snra bana suni sancı verdiler sancılar düzenli bir şekilde 80 90 arasında ilerliyor fakat ben hiç bir şey hissetmiyorm doktorum ebeler cok sasrıyolardı senn burda duramaman lazım suan sen nasıl rahatsn diyolardı ve doktorum benim doğum konusunda nasıl korku heyecan panik olduğumu biliyordu sevindik bu duruma neyse saat 1 2 civarında benim suyumu patlattılar hala bunu anlamış değilim erkenden neden patlattılarsa o süreçte 3 4 cmdi snra saat 4 civarı artk ağrılarımı hissetmeye başlamıştım ama acıklık 4 5 civarydı doktorum acılma mın az