Merhaba arkadaşlar 10+3 günlük hamileyim kahverengi akıntı gelmeye başladı doktora gittim acile serum iğne yaptılar tahlilde idrar yolları enfeksiyonuvarmis ondan oluyormuş idrarda kan varmış onla alakalı dedi böle bişey başına gelen oldumu ultrason yapmadı endişeliym başına gelen bilgisi olan varsa yardımcı olsn